28 Mayıs 2010 Cuma

Vampir olmuş ayyaş.

Sinemadan geldim şimdilik "Remember me". Türkçe meaali "beni unutma"..

Pek anlamadım gerçi filmi yanı akışı çok yavaş ve çok hızlıydı.Gereksiz ayrıntılar vardı.
Ne iyi ne kötü.


Hah bi tek bu edvırt adı neydi dur google a bakıyım:D hah robertmış bu robert şahsiyeti böyle vampir işlerine felan girmemeli gençlik halini anlatan bi filmde güneşin altında güzelim teniyle kirli sakalıyla oynamalı. Ve o pörtlek bakışlarını yapmadığı içinde sevdimdm bi ayrıca.

robertcağızım sana sesleniyorum ki vukuatım şudur: Sen vampirimsi şeylerle ısırıkcı bi rol oynama biz de parmağımızı ısırak ha! ne dersin bebeğim.var mısın bir bira içelim.;)

ha bi dipin notunu veriyim size: Filmi çok izlemek istiyosanız hiç öylee sinemada izlemeyin.Evde izlenirse daha iyi olunur diye düşündüm ben nukta.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder