28 Mayıs 2010 Cuma

Sabahın yedisindeeyimm akşamııın onikisindeee

Uykum var.Ama bi yandan girmek zorunda olduğum sınavlar var.Karşımda yenmeyi bekleyen küçük bi peynir var-kibrit kutusu büyüklüğünde peh!- Ama karnımda onu yeme isteksizliği var.

Var da var anasını satmiim.

Ayrıca baş parmağımın şuncacııı köşesinde yara oluştu.Devasa parmak olmasından ve dermatoloji kapılarını aşındırmaktan tırsıyorum...

Telefonum yüzünden..
Beni bırakıp gitti.O da trip attı bana.Ekranını bi gösterdi bi göstermedi.Annesi ona göster ama elletme demiş. gızcağız ne etsin=/

Şimdi idarelik milattan öncesinden günümüze ulaşan fosil bir telefon kullanıyorum.Ve msj yazarken öyle zor tuşa basıyo ki sağ elim eminim ki Zeus'u bi tutsa yerle bir eder gökten indirir vallaa billa. Kas yaptı kendi çapında.Diğer elimden daha büyük duruyo.

Hele baş parmağım, diğerlerinin liderleri.Hani bana hani bana diyorda işaret siktir ordan diycek kadar cesaretlendi valla..

Hadi bakalım ben kaçanza bilogcuğğum. Şarkı mı tüttüre tüttüre gideyim en iyisi.

"Amaaan doktooorrr canııımm doktorrr
Baş parmağımaaa bii çaaağreeee"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder