27 Mayıs 2010 Perşembe

google= "Ufolar " -Bunu mu demek istediniz? "apaçi sıtaylaaa"

Bugün yamyamlaşma evrim teorisini ortaya atmak üzere bi adım atıyodum ki sağımdaki melek "Ahhhh Karıncaaacımmm.Hep böyle gerzekler çıkıcak yavaş ol biraz sen " dedi.Yine sustuk.

Hemmen olayı şıftırıveriyim sevgili bilogsipotcuğum. Günümüzde ortaya çıkan emo,tiki,punkçı gibimsi ergenlik akımları yetmezmiş gibi bir de bu 3ünü de kapsayan (!) bir varlık yaratıldı.

Bu kişilere "apaçi" diyoruz.Feysbukta da görebilirsiniz gruplarını ve tabiki resimlerini de.
Ben bu canlıları gördükten sonra kendime insan demekten vazgeçtim villahi.Lan adama bakıyorum onun da iki bacaa var benim de.Onun da gözü var benimde.Onun da parmaklarında tırnakları var benim de.. Gözlerim doldu hayır dedim ben böyle diyilim diğğ mi?

Öyle üzüldüm öyle üzüldüüm ki,Emrah bakışlarıyla çevreme bakınmaya başladığımda nerdeyse yetim öksüz kaldıgımı ve erkek kardeşimin de sırf bi bebek için verdiğini zanneder olmaya başlamıştımmm ki uyandım.

Ve kendime insan demekten vazgeçtm arkadşım.Böcüüm ben karıncayım.

Ve bugün yaşadığım hatıralardan kazınmayacak anımı anlatayım.
1)Apaçi gördüm o_o


Ve en kötüsü de ..

2)
otobüste yanıma oturdu o_o

ve daha da kötüsü.....

3)
yol boyunca şu hani cam şişeye vurarak ses çıkarılmış ,şarkı demeye yüz şahit isteyen -ki ne yazık ki bu şahitliği toplumumuzun verdiği- gürültü kalabalığı var ya 'dın dın dırıtın dın dın dırıttın' yool boyunca dinledi lan!!!

HÜÜHÜHÜHÜÜHÜHÜHÜHÜHÜ;(


Herifte sanırım kulaklık kültürü yoktu. Kulaklığı bi insan kulağına nasıl ters takalabilir! Hangi zihniyettir bu?Büyük ihtimal anasınıfı zihniyeti.

Neyseki aksakallı ninem(!) "Yavrum gıssana ascık şuğuu.Başım kaldermiyo vallahii" dedi de sesini kısmayı bildi.Hadi ninem kurtardı paçayı da benim ne suçum vardı eeeyy apaçilerin başkanı.Artık kim isen sana bu serzenişim. Şu adamlarına sahip çık dostum.Yoksa bi gün topuklu ayakkabılarımı kafaya kafaya vurmak ya da çin işkencelerinin gerçekten bu kadar acı verip vermediğini ölçmek üzere bi tanesinde deniycem..

Olmuyo böyle ama.Hadi görüntü kirliliği olarak mıçıyonuz agzıma-korkuyorum da haa- ama abi noooluurr yalvararım arık ses kirliliğini bırakın da beynimi bana bırakın.Onu seviyorum ben beyin iyidir. Hannibal forever!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder