26 Mayıs 2010 Çarşamba

aah bee kardeşim başımaa neler geeldi -cıkcıkcık-

İnanılmaz bir karın ağrısının arkasında yatan şey nedir?

A) Telefonunun kafayı yemesi -ki tabiri cazizse yandan yemesi-
B) Televizyonu her açtığında karşına çıkan karıya kocaya susamış azgınlar
C) Aldığın elbisenin yanlışlıkla bi beden küçük aldığını evde(!) öğrenmek
D) Her ay yaşanılan ve 1 haftasını sana zehir eden,ergenlik bunalımlarından tutta yaşlandığını hissettiren rahim
E) Hepiciiğii


"E" şıkkını yanıtlayarak tek soruluk ve değeri tam taamınaa"hass.. " olan soruyu yanıtladım.Ve o kocaman ödülü kendi kendime söyledim şuanda..
Aman Tanrım! Bunların hepsini aynı anda mı yaşadım! İnanası gelmiyor insanın.Vallahi billahi de inanamadım.Kadir İnanır bile inandı ben hala aynı Karınca.

Yav korkum da var aslında.Daha saat 4bucuk anasını satmıyım. bunun daha sekiiziii vaar onuuu varrr 12siii vaarr.

Ve en kötüsü de olur da biri evcağızıma dadanır da,benim markette kıtlığın son haddine kadar stokladığım çikilata hazinemi yürütmek için eve girmeye çalışırsa.Ultra süpersonik silahını bana doğrultup "Ya canını ya çikilatanı may beybe" derse,yardım isteyecek bi telefonumun olmaması.Klavyemin yanında duran boşluğu ufacık yeşilimsi bi hıyarla doldurmaya çalışıyorum.Ama bunun kapağı yok.

Dua edeliim kii bizim çikilata hırsızı insaftan anlayan bi genç olsun -bi de yağşuklu olsun*_*- diyim dur abeeey bi meseneme giriyim diye.

Olursa şaşırmam.Olmasa da şaşırmam.Eee tüm gün boyunca şaşırmadan mı durucam.Halalala bak şimdi canım çikilata çekti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder