30 Mayıs 2010 Pazar

Kafam çok dağınık toplamam gerek tozlu bezle silmem gerek

Nedir bu tanrım? Bi cenabetlik var ya üzerimde hadi hayırlısı..
O kadar fazla olay yaşıyorum ki şu 2 gündür kendimi dallas fırlaması bi çöp kutusu gibi hissediyorum.Neden çöp kutusu. Ne bileyim herşeyi ben mi düşüncem!?

İşte sorun burda.Sanki var ya ayşştanyn zekası var ben de ya, herkes "bişileeer düşün karıncaaa " deeyor. Lan ne düşüneyim bee? Götü boklu boklu geziyolar sonra gelmiş bana hadi tuvaletin yolu nerde göster diyolar.Lan altına sıçmışsın kokuyon lan. Göstersem kaç yazar. Ha cep faturasında tarif etsem bi 70 kuruş falan yazar.

Alaaaaam yareeeppim diyorum sevgili Fıratcığımın deyimi ilen (uykusuza saygılar sevgiler)

Hayır yaratılış amacım sadece bi elma yemek mi yani??

Havvanın ağzı durmuyosa lan ben napıyım.
Zaten var ya bu yüzden Allah 100 tane kızdan 5 tanesini zayıf ,güzel, rusumsu yaratıyor kiii diğer kadınlar bunlara baksın kıskansın diyete başlasın.
"muhahahahah!! Elmayı yemek ne demekmiş gösterceeeğimm onlaraa" diyo kesin Allah. Elmayı Havva yemiş anasını ayvayı biz yiyoz(') O_o

Adelet mi? Üzgünüm ama sözlüğümde "ade" ile başlayan sayfa kopmuş. Gugul(google) a da sordum
"adalet"
Bunu mu demek istediniz?
Fakyu.

Bunu diyor kardeşim.Demese bile içinden geçiriyo demek istiyoo da işte naparsınız işinden kovulur.Kavrulur minik gugulcukları doyuramaz.

Aman aman aile faciasına sebep olmayalım.

Adelet şudur diyene, tekrardan efendim o kelimenin anlamını bilmiyorum demekten onur duyarım.muah!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder