4 Haziran 2010 Cuma

Baktım olmuyo eğlen anasını satmiiim

İçimde bulunan huzur neden herkesin içine battı vallahi anlamadım.
Mutluluğu bile tadamaz oldum lan bu veletler yüzünden..

"yaaar bana bii eğlencee medeeet" diye haykırdım bugün sınıfta.

Eğlenceme bacaklarını soktular. Ne gereği vardı sanki? Çok mu zor be kendine ayna da baksan sadece!

Durdum durdum.Turnayı gözünden vurdum ammaaa turna gözünden vurulduğu için kör oldu sadece.Uçtu gitti anasını yav.

Hatta o veletler var ya veletler.Turnayı iyileştirmek için acil tıp ekibine döndüler!!

Vay anasını dedim.Kıskançlık insana neler yaptırıyir.Küçüçük beyinleri benim sayemde çalışmaya başladı,şükretmeleri lazım kanımca.

Ama yok yok.Daha bunu düşüncek kadar ilerlemedi ilkokul zekaları.

Evet evet tanıdınız dimi bu insanları.

Hani en fazla 1 insan uzağınızda olupta,yaptığınız herşeye burnundaki salya sümükle bulaşan kişiler..

Eyy insanoğlu! Nedir bu insanların egoist çalışmaları anlamadım.

Ama bilirim ben heheeeyy. Bırak pabuç bırakmayı,pabuçumun içinden çıkan kokuyu bile koklatmam size.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder